تبلیغات
بازاریابی مجازی
advertising email


شما برای تولید محتوا و طراحی ایمیل خود کلی زمان گذاشته و پس از کلی شک و شبهه و حساسیت به خرج دادن، آن را برای عده‌ای از مشتریان خود ارسال کرده‌اید. اما پس از یک هفته توجه می‌شوید که نرخ باز شدن ایمیل‌های ارسالی شما چندان به آنچه که می‌خواستید نزدیک نیست و عملکرد ضعیفی حاصل شده است.
در این مطلب شما با ۹ مورد آشنا خواهید شد که به طور مستقیم در نرخ باز شدن ایمیل شما تاثیر می‌گذارند.
 البته برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این ۹ مورد می‌توانید به وب‌سایت Agency Post مراجعه کنید.

۱- نبود شخصی‌سازی

۲- نبود بهینه‌سازی برای موبایل

۳- کاربران جدید نمی‌دانند چه چیزی در انتظارشان است

۴- تیتر ایمیل‌ها

۵- نبود ارزش کافی

۶- پیام شما از قبل توسط کاربر به عنوان Spam تلقی شده

۷- محتوای تکراری که سبب بی‌حوصلگی مخاطب می‌گردد

۸- لیست ایمیل قدیمی

۹- استفاده از قالب ایمیلی که سبب شلوغی در ارائه محتوا می‌گردد


منبع: blogad.ir به نقل از Agency Post
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در گوگل پلاس اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در یاهو اشتراک گذاری در لینکدین

برچسب ها: email marketing، ایمیل مارکتینگ،

تاریخ : پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 | 11:09 ق.ظ | نویسنده : م رضایی | نظرات