تبلیغات
بازاریابی مجازی
signature and email marketing


امضا در ایمیل مارکتینگ، یکی از بنیادی ترین کارها برای شرکت ها و بازاریابانی می باشد که ایمیل به مشتریان و مخاطبان خود ارسال می کنند و منافع آنها در گرو ارسال همین ایمیل ها می باشد، قرار دادن یک امضا می تواند در انجام برندینگ و بازاریابی بسیار موثر باشد، شما می توانید در عرض چند دقیقه امضای خود را ایجاد کنید، ولی در این کار نکاتی هست که باید به آنها توجه کنید.


عناصر یک امضای موثر : 
نیازی نیست امضای شما خیلی فانتزی و خاص باشد، بلکه مهم این است که امضای شما دارای ساختاری قدرمتند و اصولی باشد ، یک امضای خوب باید عناصر زیر را داشته باشد :
نام شما
شغل شما
عنوان برند تجاری شما
اطلاعت تماس مانند شماره تلفن و ...
نکته : سعی کنید در امضای ایمیل خود از رنگ ها و فونت های فانتری کمتراستفاده کنید. بهترین امضا، امضایی است که بسیار ساده و خلاصه باشد.
 
نام : به جای اینکه نام و نام خانوادگی خود را در آدرس ایمیل کمپانی جای دهید، سعی کنید آن را در امضای ایمیل های خود قرار دهید. با این کار شما با یک تیر دو نشان را هدف گرفته اید.
 
شغل : سعی بر این داشته باشید هدف یا شغل کاری خود را در امضای ایمیل شرکت خود درج نمائید، اندازه این متن باید کوچکتر و بعد از نام و نام خانوادگی درج شود.
عنوان برند تجاری : درج عنوان برند تجاری در امضای ایمیل موضوعی بسیار حیاتی است، با این کار مخاطبین اطلاعات دقیق تری از کمپانی شما بدست خواهند آورد، به طور مثال اگر برند شما موضوعی در حوزه ی بازاریابی باشد و شما آن را در ایمیل خود قرار دهید، مردم متوجه می شوند که تجارت شما چیست و در ارتباط با چه موضوعاتی است .
در ضمن سعی کنید که این عنوان را به سایت اینترنتی خود لینک کنید، با این کار مشترکین شما می توانند از سایت و محتوای سایت شما دیدن کنند.
 
اطلاعات تماس : همواره سعی کنید که اطلاعات تماس را در امضای خود درج کنید، این اطلاعات تماس می تواند شماره تلفن، آدرس شبکه های اجتماعی، اسکایپ و دیگر موارد از این قبیل باشد.
اما نکته ای که قابل توجه می باشد این است که، اگر شما به طور مثال همواره در اسکایپ آنلاین نمی باشید، در این صورت نباید لینک اسکایپ خود را در امضای ایمیل قرار دهید، زیرا در این صورت کاربران و مخاطبان خود را خیلی زود ناامید می کنید، بنابراین فقط در بخش تماس، لینک های ارتباطی و آدرس هایی را قرار دهید که شما همواره در آنها حضور دارید.
 
نکته : در صورت رعایت این موارد می توانید منابع خوبی را از یک امضای ساده در ایمیل خود بدست آورید.
امضای ایمیل، شاید یکی از مهمترین راه ها برای معرفی کار شما باشد و در حقیقت بیان کننده این است که شما چه کسی هستید؟ کار شما چیست ؟ آیا می توانید نیاز مخاطب را برطرف سازید یا خیر؟ آیا موضوع فعالیت شما همان چیزی است که مخاطب به آن نیاز دارد و آن را جستجو می کند؟

منبع: mailer.karzar.ir
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در گوگل پلاس اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در یاهو اشتراک گذاری در لینکدین

برچسب ها: signature and email marketing، بازاریابی ایمیلی،

تاریخ : چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 | 08:11 ب.ظ | نویسنده : م رضایی | نظرات