تبلیغات
بازاریابی مجازی
Data & Marketing

امروزه برای بازاریابان و مدیران اجرایی برای آن که بتوانند در رابطه با سازمان, اهداف و تجربیات مشتریان تصمیم گیری کنند, تنها داشتن مجموعه ای از مهارت ها و اعتماد به نفس, کافی نخواهد بود. آن چه که اغلب بازاریابان و مدیران اجرایی آن را نادیده می گیرند, اهمیت سرمایه گذاری در بازار با استفاده از تحقیقات بازاری است. در این مقاله Sheryl Pattack تحلیلگر خدمات حرفه ای, در مورد بهترین شیوه های بازاریابی امروزی سخن می گوید.


Big Data

Sheryl Pattack بیان می کند: یکی از دلایلی که بازاریابان باید یک دیدگاه قوی به پژوهش داشته باشند آن است که بتوانند به یک چشم انداز بیرونی از آن چه در ذهنشان می گذرد, دست یابند تا بتوانند تمامی داده های مورد نیازشان را گردآوری گنند.
طیف گسترده و بسیار وسیعی از داده ها وجود دارد. این سوال را از خود بپرسید که سعی در کشف چه چیزی با استفاده از داده ها دارید؟ پاسخ به این سوال به شما کمک می کند تا دریاببد به دنبال چه داده هایی هستید و باید بر روی چه داده هایی تمرکز کنید. اگر پیوسته این سوال را در ذهن خود مطرح کنید, می توانید مخزنی از داده ها را برای خود گردآوری کنید که در مدیریت تجارت به شما کمک شایانی خواهند کرد.

CMO & CIO

این ها بدان معنی است که شما برای یافتن بهترین پاسخ برای این سوال باید تمام منابع و مخزن داده های موجود در سازمان را گردآوری کرده و آن ها را در کنار هم قرار دهید. یادتان باشد همه این ها منوط به وجود اعتماد بین CMO و CIO خواهد بود.

power for CMO

مساله بعدی آن است که CMOها باید پیوسته به دنبال راه هایی باشند که نشان دهد نقش آن ها فراتر از بازاریابان سنتی است. آن ها باید پیوسته به دنبال راهی برای افزایش نفوذ خود در سازمان باشند, حال این افزایش نفوذ می تواند با بر عهده گرفتن نقش های متفاوت در سازمان به دست آید.

design

با ظهور کانال های دیجیتال و تغییر در رفتار مشتریان, تنها شرکت هایی می توانند در بازار رقابتی حال حاضر حضور داشته باشند که به درکی سیستماتیک از مسایل رسیده و پیوسته به دنبال افزایش خدمات برای مشتریان بالقوه خود باشند. این امر بدان معنی است که یک سازمان تنها در صورتی در بازار رقابتی موفق خواهد بود که, دیدگاه خود به درون سازمان را به یک دید خارجی بدل نماید و با یک طراحی مناسب به دنبال راهی باشد تا رفت و آمد مکرر مشتریانش به بازار را برای رفع نیازهایشان, به حداقل رساند.


منبع: Mashable به نقل از Sheryl Pattek

برچسب ها: big data، بازاریابی، CMO،

تاریخ : دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 | 07:39 ب.ظ | نویسنده : م رضایی | نظرات