تبلیغات
بازاریابی مجازی
جدول تناوبی بازاریابی محتوایی

جدول تناوبی بازاریابی محتوایی، یک جدول جامع برای آشنایی با عناصر بازاریابی محتوایی است که ظاهری همچون جدول تناوبی مندلیوف دارد که در علم شیمی با آن سروکار داشتیم.

شما می‌توانید با برداشتن هفت قدم زیر و استفاده صحیح از جدول تناوبی بازاریابی محتوایی، در این زمینه موفق عمل کنید:


۱. در درجه اول یک استراتژی برای خود تعریف کنید.

۲. فرمت‌های محتوایی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

۳. در مورد نوع محتوای خود تفکر کنید و در این حین در نظر داشته باشید که چه نوع محتوایی به کار مخاطب شما می‌آید. در این زمینه به تحقیقات بپردازید و با افراد تیم خود مشورت کنید تا بتوانید محتوایی مناسب ارائه دهید.

۴. در مورد حضور در رسانه‌های اجتماعی خود تصمیم‌گیری کنید و درنظر بگیرید که کدامیک می‌تواند برای شما مفید باشد.

۵. روی کمیت‌ها تمرکز کنید و بر آنهایی که به اهداف شما مرتبط هستند، مسلط شوید.

۶. حتما روی مواردی که به اشتراک گذاشته می‌شوند تصمیم‎گیری صحیح کنید و مطمئن شوید که از لحاظ احساسی مخاطب را درگیر می‌کنید.

۷. باری دیگر همه چیز را بررسی کنید.



منبع: blogad.ir
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در گوگل پلاس اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در یاهو اشتراک گذاری در لینکدین

برچسب ها: بازاریابی محتوایی، content marketing،

تاریخ : پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 | 11:23 ق.ظ | نویسنده : م رضایی | نظرات